INFORMATIE VOOR INTERMEDIAIRS
Kent u gezinnen die het echt moeilijk hebben en gunt u hen een extraatje? Registreer uzelf dan als intermediair.
Let op: e-mailadressen die beginnen met info@, kantoor@, directie@ of gebruikmaken van particuliere domeinen zoals Gmail, Hotmail, Live, Ziggo en Vodafone worden niet geaccepteerd.
Hoe werkt het?
1. Registratie
- Registreer uzelf met een persoonlijk zakelijk e-mailadres.
- E-mailadressen met bovengenoemde domeinen of algemene adressen (zoals info@) worden niet geaccepteerd.
- Klik op de knop ‘Nieuw account aanmaken’ om uw registratie te starten.
2. Ontvang een unieke referentiecode
- Na correcte registratie ontvangt u een persoonlijke referentiecode.
- Deze code geeft u door aan gezinnen zodat zij zichzelf kunnen aanmelden via aanmeldengezinnen.nl, onder het kopje Gezinnen: Registreren.
- Van half oktober tot begin januari worden er geen nieuwe referentiecodes uitgegeven.
3. Criteria en voorwaarden
- U kent het gezin persoonlijk. Geef uw code niet aan collega’s; zij kunnen zichzelf registreren als intermediair.
- Aangedragen gezinnen mogen geen familie, vrienden of bekenden van u zijn.
- Controleer of het gezin voldoet aan de gestelde criteria. De criteria vindt u hier.
- U mag uw code delen met 8 tot 10 gezinnen per jaar.
- Gezinnen kunnen zich het hele jaar door aanmelden, maar om eventueel in aanmerking te komen voor een extraatje voor dit jaar moet de aanmelding vóór 1 september gebeuren.
- De referentiecode blijft geldig, maar moet jaarlijks geactiveerd worden. U ontvangt hierover een e-mail in maart/april.
- Het aanmeldformulier moet volledig zijn ingevuld door de gezinnen zelf; wij letten niet op taal- en spelfouten. Onvolledige aanmeldingen worden niet meegenomen.
Heeft u al een account?
Log direct in met uw bij ons geregistreerde e-mailadres.
Wachtwoord vergeten? Klik op Wachtwoord vergeten? om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Om uw gegevens te bekijken of aan te passen logt u in met uw e-mailadres.